Addiko Chat Banking na Viberu – prvo chat bankarstvo
Chatujte na Viberu sa prijateljima i završavajte poslove s bankom
Addiko Chat Banking je digitalna usluga unutar javnog Addiko Bank Crna Gora profila na Viberu, koju mogu aktivirati postojeći i novi korisnici Addiko EBank usluge – usluge elektronskog bankarstva.
- Plaćajte račune po već kreiranim uzorcima
- Provjerite stanje i promet po računu
- Interno prebacite sredstva unutar svojih Addiko računa
- Pošaljite novac preko Vibera jednostavnim izborom kontakta iz imenika
- Uz nižu naknadu za sve učinjene transakcije
Brinemo se o sigurnosti vaših transakcija:
- Ulaz na Addiko Chat Banking na Viberu, kao i transakcije, verifikujete 4-cifrenim PIN kodom koji sami odredite
- Plaćate po uzorcima koje ste prethodno kreirali unutar usluge EBank, uz maksimalni dnevni limit od 400€
- Za slanje novca Viberom, limit je 70€ po transakciji
Javnom Viber profilu Addiko Bank Crna Gora možete pristupiti skeniranjem ovog QR koda koristeći QR Scanner unutar Viber aplikacije.

Sve detaljne informacije u vezi sa uslugom Addiko EBank, uključujući i uslugu Addiko Chat Banking, nalaze se u Opštim uslovima korišćenja elektronskog bankarstva za fizička lica, koje možete preuzeti ovdje.
* Ovo su usluge isključivo Addiko banke i nisu ni na koji način povezane sa Viberom i/ili njegovim partnerima niti ih oni sponzorišu, podržavaju ili održavaju.
Pošaljite novac prijatelju preko Vibera
a. Ukoliko je primalac korisnik Addiko EBank:
- novac će mu biti prebačen odmah po potpisivanju naloga, uz obavještenje primaoca o primljenoj uplati.
b. Ukoliko primalac nije korisnik Addiko EBank:
- dobiće obavještenje sa instrukcijama kako može primiti uplatu u par koraka.
1. Potrebno je da imate aktiviranu uslugu Addiko Chat Banking na Viberu.
- Uslugu možete aktivirati putem EBank aplikacije
2. Aktivirajte opciju „Moja Addiko banka“
- Kliknite na opciju „Plaćanja“, a potom „Pošaljite novac“
3. Odaberite račun koji želite da koristite za plaćanja
4. Novac možete poslati na dva načina
- Korišćenjem opcije „Podijeli kontakt“
- Unosom broja telefona primaoca u formatu „+382xxxxxxxx“
1. Kada ste izabrali kontakt, izabraćete iznos koji želite da uplatite
- iznos šaljete u formi poruke na Viber botu
2. Upisujete svrhu plaćanja i PIN
- PIN-om potvrđujete transakciju
3. Pregledi plaćanja na Addiko Chat bankingu
- Uvid u sve transakcije po računu imate na svim kanalima koje koristite: Chat Banking, EBank i/ili MBank
4. SMS potvrda izvršene transakcije
- Pošiljalac i primalac sredstava dobijaju SMS poruku o odlivu/prilivu na računu putem Addiko Chat Bankinga
Želite više informacija? Popunite formu i uskoro ćemo vas pozvati.
Da li su vam informacije na stranici korisne?
Ne? Žao nam je zbog toga. Molimo vas pošaljite vaš predlog, kritiku ili pitanje i pomozite nam da unapredimo stranicu.
Hvala na saradnji! Addiko Bank
Hvala Vam na Vašem mišljenju.